Data en webadvies
Show MenuHide Menu

Wie is Drilling Online Marketing Advies

drillingonlinemarketingadvies.nl/Wie is Drilling Online Marketing Advies

Drilling Online is op dit moment een eenmanszaak die eigendom is van Marcel Drilling. Ik heb een groot aantal jaar in dienst van grote bedrijven gewerkt als Online Marketeer, Database Marketeer, Manager Database Marketing etc. Werkervaring in dienst bij o.a. D-reizen KLM, Tele2. Ik ben betrokken geweest bij grote data integratie projecten zoals het opgaan van het Flying Dutchman programma in Flying Blue na de fusie tussen KLM en Air France en het samenvoegen van klantdata tussen Tele2 en BBeyond.

Loyalty, cross en upsell liggen altijd binnen mijn resultaat gebieden met de laatste jaren een sterke focus op B2B. Maar natuurlijk ook het generen van Management Rapportages, Customer Insights en adviezen. Sterk betrokken geweest bij de implementatie van Salesforce.com bij Tele2. In een rol als Business Analyst de processen van afdelingen onder de loupe genomen die Salesforce.com zijn gaan gebruiken. Modules gebeouwd om die processen te ondersteunen maar altijd met een focus op het ontsluiten van gegevens, zowel voor commerciƫle doeleinden als het genereren van rapportages en Management informatie.

Als zelfstandige heb ik o.a. opdrachten uitgevoerd voor Unusual, Valid People, Dutch Dynamite. E-DM campagnes, website optimalistatie bouwen van nieuwe webfunctionaliteiten en datacleaning. Het analyseren en actionable maken van Data met gebruik van tools SQL, MS Access, Excel, Pasw Modeler en Map info.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *